Pink Fire Pointer

2014. január 2., csütörtök

15. Fejezet ~ lóverseny

*Cher szemszöge*

Ma van a verseny... Most mondjam azt, hogy izgulok? Hát, nem  hazudnék sokat... :D
***
Következő induló, Sarah Thomson, felkészül Cher Pinnock!
Hallatszott a bíró hangja.
-Na, Cher! Nagyon várod?
-Na, Liam! Ez is csak egy verseny, ès most figyelj, egoista leszek! Amit tuti, hogy megnyerek.
-Haha - röhögött - Igaz.
-Bocsi, most mèg ugrok párat, majd a versenyszám után beszèlünk. Szia!
Liam csak egy szèles mosolyt villantott felèm, s elment Callie-èkhez.
***
Cher Pinnock eredmènye következik: alapidőn belül, hibátlan pálya. Következő versenyző.....
-Gratulálok! - jött oda hozzam a kis társaság, ès mindenki egyesèvel gratuzott.
Nagyon örültem neki, olyan kedvesek. Főleg Zayn.....
-Tènyleg nagyon ügyi voltál.
-Köszi, Liam. :)))
-Gratu, Cher - jött az edző ès a versenytársam, Lilly. - Ez nagyon jó idő.
-Már csak neken kell jól teljesítenem, ès akkor tuti jó helyen vègzünk. - ábrándozott Lilly.
-Jaja. :)
***
-Ès a ló hol marad?
-Cöhh, de Nial!!! Idehozzam?
-Igen, lègyszi! Nagyon szeretem szagát!
-Höhöhö... Kedves. De most komolyan! Kell vagy nem?
-Megleszek nèlküle is.
-Akkor együnk, mert majd' èhen halok.
-Jó ötlet, már èn is javasolni akartam  ètkezèst...
-De Niall, most ettèl!
-Tudom Zayn, de az már vagy egy fèl órája volt! - mondta, mint ha misem lenne egyszerűbb.
Míg Niall ès Zayn a kajáról veszekedtek, addig èn ès David elmentünk kajáèrt (nekem + Niallnek)
***
-Látod, Rita! Ő legalább hoz kaját!
-Hè, ez goncsii volt! - Rita a világ legvèkonyabb hangján.
-Tess Niall baba, zabálj!
-Köszi Cher! Ezèrt szeretlek.
-Khm...
-Ezèrt is! - korrigálta magát.
***
A mai nap eredménye:


  • kettő csapat aranyérem
  • egy egyéni aranyérem
  • egy díjlovas ezüstérem
  • egy galopp bronz- és aranyérem.
Büszke vagyok magamra. :))

*Callie szemszöge*

Másnap mind kimentünk megnézni Cher versenyét. Nem gond, legalább mégegyszer áttudtuk beszélni a nyaralás részleteit. David pedig egyfolytában velem szemezett. Amikor már elegem lett belőle átültem Louis mellé, aki semmit nem értett az egész helyzetből. De semmi féle képpen nem akarom neki elmondani, hogy David figyel, mert abból semmi jó nem sülne ki. Amúgy nem volt gond Zayn jelenléte, mert ő pár méterre tőlünk  figyelte Cher-t aki közbe részt vett a versenyen. Egyfolytában készenlétben állt ha netán Cher leesne a lóról. De szerencsénkre erre a fajta segítségére nem volt szükség és Cher megúszta esés nélkül. Ebből a gesztusból látszott, hogy Zayn oda van érte. De szerintem ezt észre vette már más is.
A verseny után beszéltem a bajnokkal.
- Na milyen voltam?
- Szupi ügyes vagy!
- Köszi! Pár perc múlva eredményhirdetés úgyhogy mennem kell. Úúú... Amúgy tök cuki Zayn, hogy így figyelte nehogy valami bajom legyen. Kezdek totál beleszeretni. Bár szerintem ő nem így érez irántam.
- Hát azt majd meglátjuk.-mondtam alig hallhatóan.
- Mondtál valamit?
- Jaa nem... Csak, hogy menny mert lekésed az eredményhírdetést.
- Oka majd később beszélünk.
- Oki. Szia- mentem vissza a többiekhez.
- Na?- kérdezte David.
- Szerelmes!- mondtam sejtelmesen mosolyogva.
- Akkor nem lesz sok baj.
***
Másnap elindultunk a nyaralásra.
- Ú...úgy izgulok!
- De te szervezted a nagy részét, hogy lehet így izgulni?-ez Harry beszólása volt.
- Tudom de akkor is olyan izgi.. Nektek nem?
- Én csak azt várom, hogy odaérjünk és benyomulhassak az ebédlőbe.- Ki más? Persze, hogy Niall vágya.
- Te tényleg csak a kajára tudsz gondolni?- kérdezte tőle Liam szemrehányóan.
- Meg a csajokra.
- Hé Louis! Szóval ti a szabadidőtökben a csajokról dumáltok?
- Nem-nem, én csak rólad!
- Jajj. Néha már olyan idegesítő... Callie így.. Callie úgy.. Callie amúgy... Néha már olyan zavaró főleg olyanokkal szembe akiknek jelenleg nincs barátnőjük.
- Hé Louis.- szólt neki Liam.- Amúgy ezt hogy csinálod?
- Mit?
- Azt,hogy ennyi rajongó mellett is képes vagy kitartani Callie mellett.
Na erre kénytelen voltam letenni a magazint.
- Mert azok a rajongók csak a külsőmért és a hangomért vannak oda nem az egyéniségemért! Amúgy meg az úgymond a munkakörömhöz tartozik, hogy a csajok odavannak értem, és nem igazán szeretem összekeverni a magánéletemet a munkámmal.
- Szerencséd!- merültem bele újra az újságba.
-Mért azt hitted, hogy egy rajongóval kavarok?
- Nem de remélem, hogy nem hiszed azt, hogy én is csak a külsődért szeretlek.
- Hát nem igazán szeretném azt hinni.
-Ami azt illeti, én se szeretném azt hinni, hogy csak a külsőmért szeretsz.
-Dehogy, tudod, hogy mióta ismerlek mindig is teljes szívemből szerettelek és szeretni is foglak.
-Én is
-Hé! - szólt ránk Niall - Ez a mi számunkra eléggé kellemetlen.
-Uh, bocsesz- néztünk egymásra.
-Semmi, csak legközelebb ne előttünk.
-Oki - nevettük el magunkat.
-Zayn! Amúgy tetszett Cher versenye?
-Öhm. Igen, nagyon ügyi volt, és látszik, hogy már régóta ezt csinálja. Olyan... Onnan a nézőtérről, olyan, mintha egész életébe erre az egy versenyre készült volna, és már a kisujjából kirázza.
Cher totál elpirult a bókok hallatára.
-Köszi, hogy így dicsérsz mindenki előtt- suttogta mindenki előtt.
-Ez az igazság. De remélem, egy időben ennél több közöm lesz hozzád. - de ezt már olyan halkan mondta, hogy (mivel én ültem mellette) csak én hallottam.
 -Lehet, hogy nem kéne beleavatkoznunk- suttogtam oda Louisnak- mármint... Ahogy elnézem, kifog alakulni magától.
-Végre te is észrevetted!
-Hé, bocs, de akkor éppen mással voltam elfoglalva.
-Nem azért mondtam!
-Jó! Csak... Akkor olyan kerítőnő félének éreztem volna magam... És ilyenkor nem szeretek közelíteni a srácokhoz.
-Miért? Te másokhoz is szoktál közelíteni? Mármint ÚGY!
-Nem úgy értve. Meg amúgy is látod, hogy nagyon szemeznek egymással és nem kell sok idő.
-Én ezt már akkor láttam amikor elmondtad a terved.
-És mért nem szóltál?
-Mert azt akartam, hogy magad vedd észre, és nem akartam elrontani a kedvedet.
-Köszi.-mosolyogtam rá.-Uhh... itt vagyunk.
-Hmm...Szép kis kéró.-Jegyezte meg Harry.
-Jajj de cuki. -Nyafogta Rita.
-Jajj ugye csajok? Ez olyan szupcsi.-Mondtam gúnyolódás képpen én is olyan nyenyere hangon.
-Jajj hagyjátok már!-Szólt ránk Cher -Hagyni kell kibontakozni.
-Már érzésileg vagy az egy tonnányi smink alól???-Ez Zayn beszólása volt. Erre mind gúnyosan felnevettünk.
-Na jó! Inkább mennyünk és pakoljunk ki.-Szóltam rájuk.
-És hogyan vannak a szobák?
-Kettes szobák vannak. Louis és Én, Liam és Niall, Harry és a Sminkdoboza, és mivel más nincs,  Zayn és Cher.
-Hé!-Bökött meg hátulról Louis.-Azt mondtad nem avatkozunk bele.-suttogta.
-Csak a szobás témába.
-Na jó, de csak abba.
-Oké. - miutáán berendezgettünk, mindenki lefeküdt aludni.
-Uh, kíváncsi vagyok, hogy az együtt töltött éjszaka után, milyen lesz Cher kedve. Bár még nem kell sokra számítani. Sőt.
Másnap mindenki elújságolta az éjszakáját. De mintha valami hiányzott volna. Zayn fáradtan kászálódott le a lépcsőn, mire értetlenül néztem Cherre.
-Zayn, alvós vagy?
-Én? Nagyon. Képes lennék egész nap aludni.
-Én inkább korán kelős vagyok.
-Ja, az őrületbe kerget azzal, hogy órákkal hamarabb fent van, mint én.
-Igen? Akkor esetkeg máskor nem is alszok veled, csak, hogy nyugodtan tudj aludni. Jó lesz?
-Nem. Tudod, hogy nem így értetttem - és megsímította a karomat.
-Tudom.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése