Pink Fire Pointer

2013. október 7., hétfő

14 fejezet~Mikor indulunk már?

• Callie szemszöge •

Amikor hazamentem elkezdtem valami pakolás félét csinálni. össze-vissza rohangálva vettemki a szekrényből és le a polcokról eztis-aztis.
-Ez is kell, úú ez is, jajj meg az is, ú talán még ez is, nem, nem, mégsem, de inkább mégis.
Végeredmény: 20 db körömlakk, 10 pár cipő, 5 kardi, 4 pulcsi, 6 egyberuha, 15 poló, 3 farmer csőnaci, 6 szoknya , 4 fürdőruci, 2 szandi, 4 hálóing, 3 napszemcsi, 5 szemfesték, 2 spirál, 4 szemceke, 2 púder és egy alapozó. Nahát ez mind 3 bőrönbe és 4 neszeszerbe fért bele. Ha én ennyi cuccot pakoltam, akkor nem igazán tudom elképzelni, hogy Cher mennyi mindent rakott oda. Már előre félek a fiúk reakciójátol, amikoris én 3, Cher pedig ki tudja, talán 4 bőröndel megjelenünk  náluk. Ja amúgy még elraktam 2 táskát. Ú már látom is a fiúk arcát: mind az öten fagyottan, kidüllesztett szemekkel merednek ránk és a 7 bőröndre, azon gondolkozva, hogy mit tudun pakolni, hogy B keljen hozzá. Na ha még meglátják, hogy (számukra) mennyi fölösleges dolgot viszünk, szerintem azt se fogják tudni, hogy holvannak.
•••

/Másnap az 1D házban/

Amikor a fiúk már eléggé kicsodálkozták magukat, elkezdtünk "leltározni". Csakhogy volt valaki aki nem kapcsolódott be ebbe. Cher csak állt és látszott rajta, hogy valami nagyon kikivánkozik belőle.
-Mi a baj?-fordult hozzá Zayn.
-Hát…pontosan mikor is akartunk indulni?-kérdezte olyan hangon mint aki nem tudná.
-Miért?-csatlakoztam be én is.
-Jaaa…semmi, csak, mert nekem versenyem lesz!
-Mikor?-jött oda Liam.
-Hát…holnap.
-Mi,-kérdeztük mind egyszerre.
-Mért csak mostszólsz?-kérdezte Niall csalódottan.
-Hát mert…
-Az most mindegy.-vágtam közbe-mikor kezdődik?
-08:00-ra kell ottlenni.
-Húúúúúúú…az még jó…
-De!-szakított félbe-Nekem még 16:30 kor is van egy versenyszámom és 19:00 kor van az eredmény hirdetésé…
-Ajj nemár!-szólt bele Niall.
-Ugyan már! Most egy nappal később indulunk. Nagy ügy!-védte Zayn.
-De igy lett foglalva a szállás.
-Akkor hívd fel őket, hogy egy napot késünk azt annyi!-szuper mannyi munkánk benne volt, hogy jól sikerüljön erre késünk egy napot. Mindegy az a lényeg, hohy csak egy nap és nem egy hét.
-Jó de akkor most végül mikor indulunk már?-kérdezte Niall kétségbe esetten.
-Egy nappal később, azaz holnap után.-vágta rá Hanry.
-Jó. Mármint nem jó, de akkor mostmár mehetek enni?-zaba zaba zaba ezenjár az agy a egész nap és este. Komolyan neki egy hambi lesz a felesége lassacskán.
-Igen.-ez volt az unott válasza Louisnak.
-Végre! Ne félj kaja! Jön a papa!
David e közben értetlenül figyelte az eseményeket.
-Jó de akkor most mindenki nállunk alszik? :)
-Igen. De akkor ki hol alszik?
-Callie tutira nállad.
-Igen ez egyértelmű.-és adott egy puszit.
-Mi a sajátunkban, david a vendégszobában.
-Jó de Cher…
-Nekem mindenféle képpen haza kell menem a vesreny előtt.
-Akkor minden meg van oldva.
-Jó-szólt Zayn-Gyere Cher haza viszlek!
-Oki. Köszi…Sziasztok.
-Hell!-öleltem meg.
-Szia!-mondták a többiek kórusban.
-Haladunk.-de ezt csak miután kiléptek az ajtón az után mondtam.
-Ja Zaynel nem lesz sok gond.
-Hanem majd Cher. Ő kemény dió.-így már tutira jó lesz a nyaralás.

*Cher szemszöge*

Szoval, ma voltam lovagolni, ès Mermy ès Spyro nagyon ügyi volt. :) Ja ès termèszetesen Chance (az a ló, akivel ugróversenyekre járok) is nagyon ott volt az èlen.
***
Kiválogattuk a nyaralásra szüksèges holmikat. Uhh, èn kicsit túlzásba vittem a bepakolást... ;)
Aztán... Kiderült, hogy az utazás ès a verseny napja megegyezik. Uppsza, ezt elfelejtettem.
-De nem èrtem, hogy lehet egy ilyen dolgot elfelejteni!!! -Harry
-Ugyanmár - kelt vèdelmre Zayn - hányszor volt olyan, hogy te elfelejtetted a fotòzádt? Hm?
-Jogos...
Èn meg csak mosolyogtam, mint a tejes tök. :)))
***
-Oki, akkor most mindenki menjen aludni! - adta ki a parancsot Cal.
-De èn most inkább otthon szeretnèk lenni.
-Nem baj... Ki vigyen haza?
-Majd èn. - Zayn.
***
-Köszi a fuvart...
-Ugyan, semmisèg.
Wá! Nem tudom, hogy hogy nem lepleztem le magam ès az èrzelmeim  Zayn előtt... Remèlem, birom mèg...

5 megjegyzés:

  1. Nem gondoljátok , hogy egy kicsit rossz az hogy élő emberekről irtok akiket nem ismertek? :) ( gondolok itt az 1Dre) Csak azért mondom mert egy kicsit kiakadtam amikor Harry megerőszakolta Chert (?) . A történet nem lenne egyébként rossz. ( meg annyi még , hogy figyeljetek a helyesírásra és ne kommenteljétek a saját bejegyzéseiteket ;) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 1. Helyesirasi hibai mindenkinek vannak.... Talan veled is elofordult, hogy nem tokeletesen irtal le valamit......
      2. Mi nem allitottuk be Harryt 'rossznak'. Lehet, hogy valakinek ez tetszik......
      3. Kosziii amugy a kritikat^_^

      Törlés
    2. 1. Igazatok van tényleg van amikor valamit én sem tudok úgy leírni , de én itt az elemi hibákra gondoltam :))

      2. Nem úgy gondoltam , hogy " rossznak" hanem úgy , hogy néha egy kicsit túlzásba estek de nem rosszból jó a történet mint már mondtam :D

      3. Nincsmit ^^

      Törlés
    3. Amúgy nagyon szépen köszönjük a kritikát. :)

      Törlés